מה שיעשה אתכם מאושרים באמת

זה לא עניין של ״כמה״, זה עניין של ״איך״

אנחנו יושבים בסלון עם הילדים. אחד מהם מוציא את האלבום מאותו טיול שעשינו בשבילי ישראל בחול המועד סוכות כמה שנים לפני כן. ופתאום, כל המשפחה, בבת אחד ״נזרקת״ לרגע של אושר רק מהזיכרון של אותם רגעים משותפים. אנחנו נזכרים, צוחקים, נהנים ביחד. זהו אושר. נכון, הטיול עלה לנו כסף; התמונות עלו לנו כסף. אבל 2 הקניות הללו הביאו לנו אושר לכמה שנים קדימה.

לא, האושר שלכם לא קשור לכמה כסף יש לכם או אין לכם. אחרת כל העשירים בעולם היו הכי מאושרים … וזה לא המצב…

אם הייתי צריכה לסכם היום את מושג האושר, הייתי פשוט אומרת שאושר מגיע לא מכמה כסף יש לך או אין לך, אלה ממה שאתם מחליטים לעשות בו. אני חוזרת על המשפט, כי זהו המפתח לאושר:

אושר מגיע לא מכמה כסף יש לך או אין לך, אלה ממה שאתם מחליטים לעשות בו.

תנו לי להסביר לכם:

יש לנו נטייה לחשוב שאם יהיה לנו מיליון שקל בחשבון בנק, אנחנו נהיה מאושרים.
כך חונכנו: כסף מביא אושר.
״תלמד מקצוע שיביא לך המון כסף וכך תהיה מאושר״.

יכול להיות שאכן נהיה מאושרים אבל זה רק יהיה לזמן מה. וגם אם עכשיו קשה לכם לדמיין את המצב הזה, מאד מהר מתרגלים למצב של ״מיליון שקל בעו״ש״, המצב הזה הופך להיות סוג של עובדה קיימת…ואז אנחנו מחפשים את הריגוש הבא.

זה מה שקורה לאנשים עם הון מאד גדול: הם כבר ראו ועשו הכל, והם מחפשים מה יסב להם אושר.

העולם כבר הבין שיש בעיה רצינית מאד: למרות שאנחנו חיים לרב בתרבות השפע, תרבות בה לא חסר לנו כלום, יותר אנשים מתאבדים; יותר אנשים נכנסים לדיכאון.

כדי להבין את התופעה, חוקרים מהשורה הראשונה יצאו וחקרו את העניין והגיעו למסקנה חד משמעית: כמות הכסף לא תביא לכם אושר, אלא מה שתעשו בכסף הזה.

מה שייסב לנו אושר אינו תלוי בכמות הכסף שיש לנו או אין לנו, אלא במה עושים עם אותו מיליון שקל. על פי אותם מעשים, אנחנו נרגיש יותר או פחות אושר. במילים אחרות, כסף יכול לקנות אושר בתנאי

במילים אחרות, כסף יכול לקנות אושר בתנאי שקונים את הדברים הנכונים. זה לא ״כמה כסף יש לכם בחשבון, אלא מה אתם עושים עם הכסף הזה״. אם אתם לא מאושרים כשאתם מוציאים כסף, סביר להניח שאתם לא מוציאים אותו על דברים נכונים.

תחשבו על זה בצורה כזו: מה יגרום לכם לאושר לאורך יותר זמן:

  • להשקיע 4000₪ ברכישת סמרטפון חדש, או
  • הידיעה שכל חודש למשך עשרה חודשים אתם תורמים 400₪ לארגון שמספק ארוחות חמות לילדים ללא אמצעים? מה יסב לכם אושר לאורך זמן?

רכישת האייפון ב-10 תשלומים בטח תטיס אותכם לרקיע השביעית למשך שבוע או אפילו חודש: אתם תסתובבו איתו, תתבוננו בו, תתלהבו מכל אפליקציה וכפתור… אבל האושר בטח לא יימשך 10 חודשים.
לעומת זאת, אם כל חודש במשך 10 חודשים תקבלו הודעה ״החודש בזכות ה-400₪ שלך הצלחנו להאכיל 5 ילדים באופן סדיר״, מה תהיה תחושתכם?
אושר עילאי, נכון. עם אותם 400₪ קנית 10 חודשים של ״אושר״ יום יומי. וזו תחושה שתלווה אותכם למשך 10 חודשים לכל הפחות. כי רק המחשבה לאחר כמה שנים שבזכות אותם 400₪ ילדים אכלו לשבע תביא לכם אושר.

כך שניתן לקנות אושר, בהחלט. אבל צריך לדעת מה לקנות 

אז איך לקנות ״אושר״?
הכסף כן יכול לקנות אושר אך בתנאי שתשקיעו אותו ב-3 אופנים.

  • קנית חוויות
  • אל תשלמו בתשלומים – זה מכניס לדיכאון
  • לתת – להשקיע באחרים

ורק כך, אנחנו נוכל להיות בטוחים ב-100% שהאושר לנו מובטח!

שתפו:

הרשמה למועדון שלנו בחינם!

קבלו טיפים ושיטות שימושיות לחיים כלכליים בטוחים ונינוחים יותר

 להרשמה למועדון ה-Unicorn 

מועדון המלא בתכנים, סרטונים, תרגילי אימון,
הדרכות ותמיכה בתהליך – חינם!

שיטת ה-Unicorn בליווי אישי!

איתכם לאורך כל הדרך עד לשליטה פיננסית ושפע כלכלי.

במחיר מיוחד של 12,000 ש"ח לכל התהליך.

דילוג לתוכן