חוסכים זמן

כתוב את הכותרת כאן

שגרה היא משימה מורכבת: אף פעם לא נגמרים הדברים שאנחנו חייבים לעשות. כל תחום בחיים שלנו הוא משימה שמורכבת מהמון משימות קטנות: העבודה, הבית, הילדים, הזוגיות, החברים, ואתם עצמכם – כל אחד מהדברים ברשימה בעצם דורשים מכם עבודה שלוקחת זמן.

בנוסף, סדר העדיפויות שלנו לא תמיד חופף את התובענות והאינטנסיביות של מה שאנחנו צריכים לעשות: למשל, הזוגיות לא בהכרח פחות חשובה לנו מהקריירה, אבל בקריירה אנחנו משקיעים בממוצע כשליש מהזמן שלנו, ובזוגיות – הרבה הרבה פחות.

אנחנו תמיד מסתובבים בתחושה שכמות המשימות שלנו לא תואמת לזמן שיש לנו לבצע אותן, וגם אם אנחנו מהסוג שמספיק לעשות הרבה – תמיד נסתובב בתחושה שאנחנו לא משקיעים מספיק בעצמנו. ניהול זמן הוא נושא שמעסיק רבים מאיתנו, במיוחד בעולם שבו יש כל כך הרבה להספיק,

הזמן שיש לכם להשקיע הוא שווה ערך לתקציב כספי. גם איתו חשוב לדעת להתנהל, וגם אותו חשוב לתעדף.

וחשוב שנבין למה צריך לתת לזה חשיבות:

הכלל הכי חשוב: הקדישו זמן לזמן שלכם!

אנשים רבים נמנעים מניהול יומן ורשימות,מהסיבה שגם זה בזבוז זמן בעיניהם. טעות.

בהתנהלות הקשורה לתקציב, בין אם זה זמן ובין אם זה כסף – אימפולסיביות תמיד מביאה אותנו לגרעון. אם נדע לתכנן, לתעד ולפרוס מול העיניים באופן מוחשי מה אנחנו צריכים לעשות, מתי קבענו פגישות, מה דחוף לעכשיו ומה פחות – נסדר את הזמן שלנו כמו שצריך ונראה שהזמן שהשקענו בניהול הזמן – פינה לנו את הלו"ז באופן משמעותי!

זה הזמן לנצל את ידידו הטוב ביותר של האדם במאה ה-21: הסמארטפון. 

לאנלוגים שבינינו תמיד יהיו היומנים והפנקסים, אבל אם זה מכביד עליכם – הפתרון נמצא בסמארטפון שלכם. התחילו להתיידד עם אפליקציית היומן, התזכורות והאפליקציות השונות לרישום וניהול משימות. יש אפליקציות כמו Google Sheets לבעלי חשבון בGoogle, שבהן אתם יכולים לסנכרן את הרשימות שלכם עם בעלי חשבון Google אחרים, מה שנוח מאוד לזוגות למשל, שחולקים משימות משותפות בבית.

מדובר בניצול של אמצעי שאתם גם ככה מחזיקים בו, באופן שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר מאורגנים. אז קדימה להתחיל! אמצו לכם רוטינות חדשות של ניהול זמן ותרוויחו הרבה ממנו. כדאי לכם. לפעמים זה שווה אפילו יותר מכסף.

שתפו:

הרשמה למועדון שלנו בחינם!

קבלו טיפים ושיטות שימושיות לחיים כלכליים בטוחים ונינוחים יותר

 להרשמה למועדון ה-Unicorn 

מועדון המלא בתכנים, סרטונים, תרגילי אימון,
הדרכות ותמיכה בתהליך – חינם!

שיטת ה-Unicorn בליווי אישי!

איתכם לאורך כל הדרך עד לשליטה פיננסית ושפע כלכלי.

במחיר מיוחד של 12,000 ש"ח לכל התהליך.

דילוג לתוכן